
Większość specjalistów od komunikacji wewnętrznej podchodzi stricte „korporacyjnie” do tematu. Określają grupy focusowe, proponują wywiady, badania zaangażowania, ankiety off-boardingowe. Są to narzędzia przydane, ale nie…
Większość specjalistów od komunikacji wewnętrznej podchodzi stricte „korporacyjnie” do tematu. Określają grupy focusowe, proponują wywiady, badania zaangażowania, ankiety off-boardingowe. Są to narzędzia przydane, ale nie…
Od lat wskaźnik bezrobocia w naszym województwie jest jednym z najwyższych w kraju. W marcu br. kształtował się on na poziomie 8,6 proc., przy czym…
Wydawałoby się, że pandemia i wojna na Ukrainie spowodują, że Polacy mniej chętnie będą zmieniać pracę. Liczby pokazują co innego. 36% aktywnie poszukuje nowej pracy.…
Termin Employer branding jest stosunkowo młody. Został wprowadzony w 2001 roku przez firmę McKinsey. Pomimo prób tłumaczenia tego wyrażenia na język polski (budowanie wizerunku pracodawcy),…
Często się zdarza, że w organizacji marka konsumencka i pracodawcy prowadzą własne, odrębne życia komunikując się ze swoimi grupami docelowymi poprzez osobne kanały przekazu. Tylko…
EVP. Co to jest? Czy nie wystarczy zakomunikować, że jesteśmy dynamiczną organizacją z młodym zespołem na pokładzie, by zainteresować pracą potencjalnych kandydatów? Już nie. Tak…